Kampanja on nyt väliaikaisesti tauolla

Valitettavasti valitsemasi kampanja on nyt väliaikaisesti tauolla. Ole hyvä ja valitse alta toinen kysely, johon voit nyt liittyä ja aloittaa tienaamisen.

Nielsen Kuluttajapaneeli on suomalaisten kotitalouksien kulutustottumuksien tutkimiseen erikoistunut paneeli. Erikoisuutena rekisteröityneet käyttäjät skannaavat ostokset mobiilisovelluksen avulla tai saavat kotiinsa skannerin, jolla tehdyt ostokset kirjataan palveluun. Tehdyistä kirjauksista Nielsen Kuluttajapaneeli antaa tuotepalkintoja ja mahdollisuuksia osallistua erilaisiin arvontoihin. Paneeliin kuuluu noin 5000 suomalaista kotitaloutta.

Saat kutsuja Norstatpanelin kyselyihin sähköpostiisi tai sovellukseen – Voit vastata milloin ja missä haluat. Liittymällä Norstat paneeliin saat ensimmäiseksi Tervetuloa -kyselyn, jonka täyttäminen vie n. 2 min. Mitä useampiin tutkimuksiin vastaat, sitä useampiin etuihin pääset käsiksi.

Mielipiteesi palkitaan aina voit saada esimerkiksi Kotipizzan, Woltin, Spotifyn, Zalandon, Motonetin ja Ikean lahjakortteja sekä Superlahjakortteja ja PlayStation Storen kuponkikoodeja jne.

Toluna järjestää markkinatutkimuskyselyitä yrityksille, järjestöille ja julkisyhteisöille. Maksetut kyselyt kestävät 15-20 minuuttia ja aiheet vaihtelevat tuotearvosteluista, palvelukokemuksiin sekä muihin yhteiskunnallisiin aiheiisin. Toluna valitsee käyttäjäkunnastaan aina potentiaalisimman segmentin kuhunkin kyselyyn, joten saat todennäköisesti sinua kiinnostavia maksettuja kyselyitä. Tolunan palkintopisteet voi vaihtaa rahaksi PayPal-tilillä tai lahjakorteiksi, mukana mm. Verkkokauppa.com.

Kantar TNS tai lyhyemmin TNS on mielipidetutkimusyhtiö, joka maksaa sinulle riihikuivaa rahaa tekemistäsi kyselyistä. TNS kyselyiden tuloksia siteeraataan usein eri valtamedioissa, pääset näin vaikuttamaan suoraan yhtiöitä ja yhteisöjä kiinnostaviin asioihin. Vai miltä kuulostaisi antaa mielipiteesi maahanmuutosta tai ruoan hinnasta ja vieläpä ansaita sillä vähän rahaa?

LifePoints on erikoistunut tarjoamaan käyttäjilleen mahdollisuuden osallistua kyselyihin, jotka keskittyvät erilaisiin tuotemerkkeihin ja tuotteisiin. Osallistumalla näihin kyselyihin, LifePointsin jäsenet ansaitsevat pisteitä, jotka voidaan vaihtaa lahjakortteihin tai PayPal-maksuihin – houkutteleva tapa tienata lisätuloja!

Lifepoints palkitsee jokaisesta vastatusta kyselystä, ja tarjoaa uusille jäsenille 10 ilmaista Lifepoints-pistettä liittymisen yhteydessä. Palkintovalikoimaan kuuluu huippubrändejä sähköisestä kaupankäynnistä, kuten PayPal ja Zalando, sekä suosittuja verkkokauppoja kuten H&M ja IKEA.

Monosurveyn paneelissa on aidosti mahdollisuus vaikuttaa asioihin hauskalla tavalla osallistumalla erilaisiin yritysten järjestämiin tutkimuksiin. Kohtaat arjessasi päivittäin tunnettuja brändejä. Nämä brändit haluavat kuulla mielipiteesi esimerkiksi uuden tuotteen lanseerauksesta. Kiitoksena osallistumisestasi saat aina rahapalkkion kun vastaat tutkimuksiin.

Mielipidemaailma on erikoistunut markkinatutkimuskyselyihin, joilla pääset vaikuttamaan uusien palveluiden ja tuotteiden kehitykseen. Maksettuhin kyselyihin vastataan verkossa, joskus panelistit saavat testattavakseen tuotteita kotiinsa. Saat palkinnoksi pisteitä, jotka voit vaihtaa PayPal-tilin rahaksi tai tuotelahjakorteiksi.

Suomitutka on Sanoman mielipidepaneeli, jonka avulla voit tienata Superlahjakortteja tai nostaa riihikuivaa rahaa PayPal-tilillesi. Kyselyistä riippuen ansaitset noin 2 euroa per kysely, saat tiedon kyselyn palkkiosta aina ennen kyselyyn vastaamista. Sanoman kyselyihin vastaaminen tehdään anonyymisti ja vastaaminen on täysin ilmaista ja vapaaehtoista.

Yougov on markkinatutkimusyhteisö, jonka avulla vaikutat mielipiteilläsi tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Tällä hetkellä palvelussa on yli 30000 suomalaista jäsentä. “Haluatko luopua kesäajasta?” liity YouGoviin ja vaikuta meitä kaikkia koskettaviin asioihin! Saat liittymisestä nyt 100 pistettä bonuksena, myöhemmin voit vaihtaa pisteet lahjakortteihin, mukana mm. Zalando, H&M ja Verkkokauppa.com.