Nielsen Kuluttajapaneeli - tienaa rahaa skannaamalla ostoksesi

Nielsen Kuluttajapaneeli

Tietoa Nielsenistä

Nielsen Kuluttajapaneeli on maailmanlaajuinen markkinatutkimuslaitos. Nielsen on erikoistunut kuluttajien kulutustottumuksien tutkimiseen ja analysointiin. Suomen Nielsen Kuluttajapaneelijäsenyys tarkoittaa liittymistä paneeliin, jossa kotitalouden ostoksia tutkitaan kirjaamalla ostokset skannerilla tai mobiilisovelluksella Nielsenin järjestelmään. Nielsenin paneeli on siten hyvin erilainen kokemus kuin kaikki muut sivustollamme esitellyt maksetut kyselyt.

Nielsenin jäseneksi voi päästä vain rekisteröitymisessä hyväksytyt hakijat. Mikäli sinut hyväksytään voit skannata ostoksiasi mobiilisovelluksella tai saat kotiisi skannerin, jolla voit alkaa kirjaamaan ostoksiasi Nielsenille. Saat jokaisesta kirjauksesta pisteitä, joilla ansaitset lahjakortteja. Nielsen ei siten lähetä varsinaisia maksettuja kyselyjä sinulle, osallistuminen perustuu skannerin käyttöön.

Nielsen kuluttajapaneeli

Nielsen Kuluttajapaneelin skanneri

Voit myös skannata mobiilisovelluksella ostoksiesi viivakoodeja. Nykyään voit skannata ostokset myös helposti ja nopeasti mobiilisovelluksella, jolloin voit käyttää skannaamiseen kännykkää.

Skanneri on käsikäyttöinen pieni laite, jolla voit lukea kaikkien kotitaloutesi ostokset viivakoodeilla. Aivan samalla tapaa kuin mitä kaupan kassa piippailee viivakodeja luettuaan, voit itse kirjata ostoksesi ja kulutustottumuksesi järjestelmään. 

Skannaamalla säännöllisesti taloutesi ostoksia osallistut myös automaattisesti 16 kertaa vuodessa järjestettäviin arvontoihin, voit voittaa tuotepaketteja, matkalahjakortteja ja jopa uuden auton.

Nielsen lahjakortit ja arvonnat

Kuluttajapaneelin jäsenenä osallistut lukuisiin arvontoihin ja voit lunastaa pisteillä superlahjakortteja lukuisiin kansainvälisiin ja suomalaisiin verkkokauppoihin. Pisteet kertyvät käyttämällä skanneria tekemiisi ostoksiin. Arvontoja järjestetään kuukausittain, puolivuosittain ja vuosittain. Palkintoina:

  • Matkalahjakortteja.
  • Tuotelahjakortteja.
  • Uusi auto vuosiarvonnassa.

Nielsen kokemuksia

Yleisiä kokemuksia Nielsen kuluttajapaneelista

Kuluttajapaneelin kokemukset liittyvät läheisesti skanneriin ja sen käyttöön. Skannaamisessa on työtä ja skannaamista pitää tehdä säännöllisesti, jotta pisteitä kertyy. Mikäli tiedät ettet ole pitkäjänteinen tai et halua kertoa ostostesi sisältöä, ei Nielsenin paneeli välttämättä ole sinua varten. Toisaalta Nielsen on pitkäaikainen toimija ja maksaa kyllä vastaamisesta sopimuksen mukaisesti – panostamalla skannaamiseen voit ansaita lisätuloja ja tuotteita. 

  • Hyviä kokemuksia: skannaaminen on jännittävää ja uudenlaista tekemistä, ei pitkiä kyselyitä, Nielsen paneeli toimii ja palkinnot on mahdollista todella lunastaa. Arvonnoissa hyvät palkinnot.
  • Huonot kokemukset: skannaamista on tehtävä pitkään ja tasaisesti, jotta pisteet kertyvät. 
Nielsen kokemukset

Liity Nielsen kuluttajapaneeliin ja aloita tienaaminen

Usein kysyttyä Nielsenistä

Vastauksia ja tietoa maksetuista kyselyistä

Täytä lyhyt hakemus Nielsenin sivuilla ja rekisteröidy palveluun. Mikäli hakemuksesi hyväksytään, saat kotiisi skannerin ja voit alkaa skannaamaan ostoksiasi.

Paneelin jäsenyys ja skanneri eivät maksa mitään. 

Saat skannatessasi pisteitä, joilla voit lunastaa lahjakortteja. Mukana matkalahjakortteja sekä tuotelahjakortteja suurimpiin suomalaisiin kauppoihin.

Skannaaminen tapahtuu samalla tavalla kuin kaupan kassalla. Luet tuotteiden viivakoodit pakkauksen kyljestä ja skanneri lähettää tuotetiedot suoraan Nielsenille.

Kyllä, saat skannerin käyttöehdot liittymällä paneeliin. Voit tutustua ehtoihin rekisteröitymisen yhteydessä.

Paneelin jäsenyys on vapaaehtoinen, joten voit liittyä ja erota paneelista kun niin haluat.